Waar blijft mijn salaris als Ik in de hulpverlening zit en toch een baan aanneem?

Als ik in de hulpverlening zit met €35 per week,en ik kan een vaste baan krijgen waar blijft dan het salaris wat ik verdien?
Ik bedoel als Ik in de schuldsanering zit uiteraard...sorry

1.6K
tinus1969
2 jaar geleden
Wat bedoel je met ‘ik zit in de hulpverlening ?’ Bedoel je wsnp schuldsanering?
ronron1212
2 jaar geleden
Hoe bedoel je waar blijft mijn salaris?
SentWierda
2 jaar geleden
Uit de context blijkt dat je hulpverlening krijgt.
Meestal heeft het woord hulpverlening betrekking op hulpverlening geven, maar dan is 35 euro per week niet van toepassing.
SentWierda
2 jaar geleden
Verduidelijking. M.b.t. tinus1969: wsnp = Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen.
M.b.t. ronron1212: Waar blijft mijn salaris? = Waar gaat mijn salaris heen/Wie ontvangt mijn salaris?
ronron1212
2 jaar geleden
@SentWierda dat weet ik niet dat is gissen het staat zo niet in de vraag.

Het beste antwoord

Je salaris zal naar de bewindvoerder moeten worden overgemaakt.

Die betaalt vervolgens jouw vaste lasten, je schuldeisers en maakt jou wekelijks 35 euro leefgeld over.

De bewindvoerder zal ook, zij het niet veel, iets voor je sparen, voor onvoorziene uitgaven.
2 jaar geleden
riawim
2 jaar geleden
Wordt zodoende ook de "schuld" minder zodat deze ook eerder af te lossen zal zijn?
Hoeveel % wordt afgelost of eventueel ingehouden?