Wanneer moet ik huurtoeslag aanvragen, loon dit jaar is te hoog en dochter gaat uit huis okt 2021?

huurtoeslag zonder dat ik zorgen maak dat ik het terug moet betalen dat ik te vroeg heb aangevraagd

1.4K

Antwoorden (1)

Dit kun je (als je er recht op hebt) voor 2021 doen tot 1 september 2022.
Let er dan wel op dat het automatisch ook voor de volgende jaren is, als je niet zeker weet of je er dan ook nog recht op hebt, zet het dan op tijd stop.