Werd er voor mij al pensioenpremie betaald toen ik op 15 jarige leeftijd in 1967 ben gaan werken?

Ben nu met leeftijd pensioen en mist eigenlijk een paar jaar dat ik gewerkt heb, Heb ook verplicht in militaire dienst vertoeft, daar werd ook geen pensioenpremie betaald vermoed ik

1.6K
TurfGraver
5 jaar geleden
Nee.
Meestal werd er pensioen premie opgebouwd vanaf uw 21ste jaar.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Soms begin je op 23 jarige leeftijd met pensioenopbouw. .

Antwoorden (1)

Pensioen spaar je bij de meeste werkgevers vanaf de 21-jarige leeftijd voor het werkgeverspensioen. Maar niet elke werkgever heeft een pensioenregeling en soms mag je eerder beginnen met de regeling.
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
Dus + van mij. ;)
ronron1212
5 jaar geleden
Ja de min van mijn vriend
joro
5 jaar geleden
Er is een tijd geweest dat je pas vanaf 25 jaar aan een pensioenregeling kon deelnemen, bijvoorbeeld ABP.