Samengevat uit de cao VVT

Als je een opleiding volgt tot verzorgende of verpleegkundige (MBO/HBO) én je loopt minimaal 144 uur stage, dan ontvang je €332,87 bruto per maand. De vergoeding is gebaseerd op een voltijdstage van gemiddeld 4 dagen per week (32 uur)
Als je minder stage loopt dan wordt de vergoeding naar verhouding van het
aantal dagen toegekend.