als je een wajong uitkering hebt en je gaat op je eigen wonen krijg je dan ook meer geld van het uwv ?

Beste mede forermus

ik ga op mijn eigen wonen heb een wajong uitkering krijg ik dan meer omdat ik het anders niet redt in de maand ik heb de oude wajong uitkering ?

groetjes

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
ronron1212
6 jaar geleden
Nee je krijgt niet meer geld.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij een sociale huurwoning kun je wel huurtoeslag krijgen. En je kunt ook zorgtoeslag krijgen.

Antwoorden (1)

U kunt een toeslag krijgen als uw totale inkomsten lager zijn dan het sociaal minimum dat voor uw leefsituatie geldt. Zie de informatie in de link van het UWV.