Ik zit gedeeltelijk in de ww voor 9 maanden per jaar,wordt mijn verdiende vakantiegeld nu verrekend met mijn ww uitkering?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
ronron1212
6 jaar geleden
Alles wat je al verdient had maar nog niet is uit betaald blijft buiten de ww verrekening.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dus jij werkt 3 maanden en gaat dan 9 maanden in de ww of hoe moet ik dit zien
ronron1212
6 jaar geleden
Wat bedoel je met 9 maanden per jaar in de ww?

Antwoorden (1)

Vakantiegeld wordt nergens mee verrekend. Als je 3 maanden gewerkt hebt, krijg je over 3 maanden vakantiegeld van je werkgever. Over de andere 9 maanden krijg je vakantiegeld van het UWV. Dat zijn beide keren aparte bedragen.