kan je als student een aanvullende uitkering ontvangen?

ik ontvang een wij uitkering voor een alleenstaande moeder.
Nu wil ik terug naar school en dan ga ik studiefinanciering ontvangen.
Maar dit is lang niet zoveel als mijn uitkering en aangezien ik een zoontje heb om voor te zorgen zal dit mij niet lukken met alleen studiefinanciering.
Kan ik hiervoor een aanvullende uitkering krijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Daar heb ik geen sluitend antwoord op. Je zou eens naar het gemeentehuis in je woonplaats kunnen gaan en een gesprek aanvragen met iemand van Werk en Inkomen. Zij weten vast meer.
Ook kun je contact opnemen met IBG (DUO) in Groningen. Daar moeten ze hierover alle info hebben.