Net 18 en uithuis gezet geen idee wat nu?

Uit huis gezet op mijn verjaardag geen idee wat nu en of ik hulp kan krijgen en heb ik recht op geld sinds dat ik onder 22 ben

een jaar geleden
in: Lenen
2.9K
tinus1969
een jaar geleden
Waar zit je nu?
SingingCoyote13
een jaar geleden
wij hebben hier in den haag de kessler stichting die geeft opvang aan dak- en thuislozen en begeleiding voor daarna. ze geven ook eten en drinken weg. er is ook het leger des heils.

Antwoorden (1)

Je ouders hebben in elk geval onderhoudsplicht tot je 21e. Dus financieel zouden ze je moeten ondersteunen.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
Min niet van mij, maar VS zegt zelf al: "heb ik recht op geld sinds dat ik onder 22 ben ".
Je kunt beter informatie uit je zinvolle bron toevoegen.