Ja, de hoofdsom staat bij het bkr geregistreerd. Wat de werkelijke schuld is niet.
8 jaar geleden
fisbel
8 jaar geleden
Wat wordt in het antwoord bedoeld met hoofdsom?
paulus811
8 jaar geleden
Het maximale krediet en niet de openstaande schuld die lager kan zijn door aflossingen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oftewel:
Stel dat je €1000,00 rood mag staan, maar je staat in werkelijkheid slechts 200,00 rood, dan is er bij het BKR toch die €1000,00 geregistreerd als zijnde schuld.
paulus811
8 jaar geleden
@123Henk, inderdaad, al zal een roodstand van 1000 weer niet bij het BKR geregistreerd staan. Maar dat is wel wat ik bedoel met 'de hoofdsom'.