Waar kan ik een studielening aanvragen?

Ik heb momenteel al een studielening bij mijn bank, maar ik heb nog een lening nodig. Waar zou dit mogelijk kunnen zijn, IB-groep/DUO uitgesloten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Lenen
1.8K

Antwoorden (2)

Wellicht is Zopa een oplossing. Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Op de site van Knab en de site van Zopa zelf kan je meer informatie vinden (zie URL's onderaan).

Iets veiliger is Kredietbank Nederland. Hier kan je vanaf €250 lenen indien je niet meer dan het minimumloon verdient. (kostenpercentage tussen de 9,7 en 14 procent)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zover ik het weet kan je bij de bank een studielening aanvragen en bij DUO lenen.
Je kan ook lenen als je een inkomen hebt maar als je weinig uren werkt is dit vrijwel onmogelijk. Een klein bedrag kan je tegenwoordig wel lenen zonder BKR toetsing dat heet een minilening, en dat is maximaal €800,-