Krijg ik de lening bevestiging op het correspondetie adres of thuis?

Ik wil een lening aanvragen, bij de ing is al vanaf het begint van het jaar bekend dat ik post ontvang op het correspondentieadres.
Als ik nou de offerte ondertekent terug stuur, krijg ik de bevestiging hiervan dan thuis of op het correspondentieadres?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Lenen

Antwoorden (1)

Dat hangt af van welk adres bij de bank bekend is. De bank is geen instantie die in de gemeentelijke basisadministratie kan kijken, dus daar gaan ze het niet in vinden. Je kan bij de klantenservice controleren of ze het juiste adres genoteerd hebben.