Word mijn studie schuld omgezet in een gift?

Ik heb 2 jaar een opleiding gedaan en daarme gestopt..een jaar erna ben ik een andere opleiding gaan doen. Als ik binnen 10 jaar een diploma haal word de schuld toch omgezet in een gift? Ongeacht of je BBl of BOL doet ?
MBO!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Lenen
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij moet het bol zijn.
Studiefinanciering wordt niet gegeven met bbl opleidingen

Het beste antwoord

Als je binnen 10 jaar een erkend diploma haalt op het niveau van de opleiding waar je nu mee bent gestopt krijg word het omgezet in een gift. Let wel op dat je als je nu niveau 4 hebt gedaan je ook een niveau 4 diploma moet halen en niet van bijvoorbeeld niveau 3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zover ik weet, word studiefinaciering alleen een gift als je niveau 1 en 2 doet/hebt gedaan, zoals ik :)