hoe kan ik mijn studieschuld van 9.000 het beste en snelste aflossen in een een jaar tijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Lenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan hoeveel spaargeld je hebt, hoeveel je verdient etc. ZOnder al die gegevens is het moeilijk om voor jou te bedenken hoe je je schuld het beste af kan lossen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Je hebt langer de tijd hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom zo snel?

Het beste antwoord

Door elke maand 750 euro af te lossen, dan ben je precies in een jaar klaar.
Of dit praktisch haalbaar is is niet te zeggen zonder meer info.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij 1-3%
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik er ook langer over doen, en heb eigenlijk geen haast hoef pas over twee jaar afte betalen, maar wil er gewoon van af zijn...
Ritsuka
12 jaar geleden
Er zit wel rente op inderdaad, maar die is best laag.
Ritsuka
12 jaar geleden
Als jij 750-800 per maand kunt afbetalen, dan kun je dat prima doen. Je kunt ook een heel bedrag in 1 keer doen, van je spaarrekening bijvoorbeeld.

Andere antwoorden (1)

Door een goede geldbron aan te boren, dat kan zijn een goede baan, het hebben van geluk bij een loterij, een erfenis of andere factoren waar je weinig of geen grip op hebt.
DAT je je er sterk voor maakt vind ik steengoed, vaak zie ik het tegengestelde.......