Wat betekent VTE in de economie?

Overlaatst moest ik een opdracht maken in verband met formaliteiten bij de start,het voeren van de juiste boekhouding. Daarin stond het begrip 'VTE'
wat betekend dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Economie
5.1K
ronron1212
10 jaar geleden
vrije tijd economie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neen..
ronron1212
10 jaar geleden
O wat dan neen is makelijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is niet het juiste antwoord.
ronron1212
10 jaar geleden
Hoe weet jij dat?

Antwoorden (2)

Dat zijn vol tijds werknemers, dus werknemers die een volledige baan hebben bij het betreffende bedrijf en dus niet deeltijd werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Dat zijn FTE
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, je hebt gelijk!
Buitengewoon stom vooral voor een (ex) salarisadministrateur.
Computoon
10 jaar geleden
Nee, het is niet stom. VTE bestaat ook maar FTE (fulltime equivalent) is veel gebruikelijker. Volgens mij is VTE een uitdrukking die in België gebruikt wordt (voltijds equivalent). En twee deeltijwerkers van elk 50% zijn dan samen 1 VTE. Of FTE.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het domme zit em hierin Toon, dat ik altijd met FTE's gewerkt heb.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het domme zit em hierin Toon, dat ik altijd met FTE's gewerkt heb.
Heb gewoon de 2 begrippen door elkaar gehaald.
ronron1212
10 jaar geleden
De vraagsteller komt inderdaad uit belgien vandaar de verwarring.
Het zou kunnen zijn dat men hiermee het VolTijds Equivalent bedoelt van een werknemer.