Hoe bereken je constante kosten?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik weet de Gemiddelde Totale Kosten en dat de variabele kosten 10 zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Economie
25.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
graag wat meer uitleg, wat voor kosten bedoel je en op welke termijn ??
ronron1212
10 jaar geleden
Constante kosten aapje zijn een economische begrip dus de vraag is duidelijk
ronron1212
10 jaar geleden
Nu word je vaag Jetty4ever

Antwoorden (3)

Constante kosten zijn de ook wel vaste kosten genoemd die je altijd hebt of je nu meer of minder produceert bijvoorbeeld de afschrijvingskosten al deze kosten bij elkaar zijn dan de constante of wel de vaste kosten. Het gaat hier dus echt om kosten die niet direct een verband hebben met een product zoals grondstoffen wel hebben.
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
De vraag is: "hoe bereken je ze".
ronron1212
10 jaar geleden
Ja reddie dat lees ik
De gemiddelde kosten zijn de variabele kosten en de constante kosten.
Totaal = Variabel + Constant
Conclusie:
Constant = Totaal - Variabel
10 jaar geleden
als je constante kosten X zijn en je hoeveelheid q dan blijkt dat
totalekosten = 10q + X
de totale kosten zijn q* gemiddelde kosten
dus X= totale kosten- 10q