Hoe maak ik een Bitcoin betaalsysteem op een website?

Ik bedoel dus bijvoorbeeld:
minefield.bitcoinlabs.org, je moet een aantal BTC naar een nieuw gegenereerd adres sturen en dan krijg je credits op die website.

Hoe maak ik dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou gebruik maken van een bestaande oplossing. Dit zelf in elkaar zetten zou bijzonder ingewikkeld en riskant zijn.

Zie bron voor één bestaande oplossing.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn verschillende manieren om Bitcoins te accepteren op jouw eigen website/webshop. De meest voor de hand liggende manier is te kiezen voor een bestaande oplossing. Als je gebruik maakt van een CMS (WordPress, Shopify, Magento etc.) kun je een app, plugin of integratie downloaden waardoor je binnen no time BTC kan ontvangen. Wanneer je geen CMS gebruikt kun je kiezen voor een API. Echter is dit wat ingewikkelder.
een jaar geleden