Hoe kan ik de waarde van een ouder aandeel, m.n. Royeerbaar Certificaat a 100,00 gld met nr. 02150 dd 16-9-1987 achterhalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen

Antwoorden (2)

Je moet de stichting achterhalen die de certificaten uitgegeven heeft, en die kunnen je de waarde vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste wat je kunt doen met oude (papieren) aandelen is langs gaan bij je bank om te kijken of deze omwisselbaar zijn en/of ze nog waarde hebben.
Je bank kan hier meestal meer over vertellen.

Mocht je oude papieren aandelen bezitten van een bedrijf welke nu nog beursgenoteerd is, dan kan je je ook wenden tot dat bedrijf.

Succes met je zoektocht!