Heeft iemand ervaring met beleggen via ING online bankieren?

Ik zit me er een beetje in te verdiepen en zoek een goede manier om eens wat geld te beleggen (wat ik niet zo direct nodig heb), maar weet niet goed waar te beginnen. Wij heeft er ervaring met zelf beleggen en niet via een fonds en hoe kan je dit het beste aanpakken en inleren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
1.2K

Het beste antwoord

Ik heb jaren geleden belegd bij een aandelen fonds bij ING, maar ondank lang aanhouden heeft het nauwelijks wat opgebracht.

Beleggen is nagenoeg altijd verliezen. Alleen de grote jongens en de bank verdienen eraan. Je kunt het beter bij een spaarbank brengen en je eigen schulden aflossen. Bovenien is de belasting die je moet betalen altijd zodanig, dat je er niet op kan verdienen. De beste manier is dus niet beleggen of sparen, maar wegstoppen in een oude sok
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik beleg al jaren bij Binck en dat bevalt mij prima. Je kan eens op de website kijken

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn ook online cursussen om je te orienteren op de verschillende beleggingsvormen.

Mocht je besluiten om te beleggen doe het niet met geleend geld maar met geld wat je niet hoeft te gebruiken de komende 5 jaren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je al een betaalrekening hebt bij de ING zou ik er voor kiezen om ergens anders te gaan beleggen.

Iets met niet al je eitjes in 1 mandje stoppen.

Ik kan je moneyou aanraden.