Waar kun je binaire opties leren handelen?

Ik heb gehoord dat binaire opties handelen onwijs leuk is, maar ik snap niks van de beurs en aandelen en zo. Kan iemand mij uitleggen hoe dat precies werkt? Misschien een domme vraag hoor, maar heb je ook zoiets als een cursus beleggen voor beginners met binaire opties?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Beleggen
1.7K

Het beste antwoord

Een cursus beleggen voor beginners in de binaire opties bestaat wel. Toevallig houd ik me zelf een beetje bezig met beleggen in binaire opties, en ik kan je vertellen dat het inderdaad leuk is. Je hebt het trouwens zo door. Het slimst is om even de cursus beleggen voor beginners op BinaireOptieHandelaar.nl te bekijken. Die hebben sowieso een uitgebreide site vol informatie, bijvoorbeeld over verschillende soorten binaire opties (want iedereen heeft het altijd over hoger/lager, maar je hebt er nog veel meer!). Altijd handig dus als je er niet zoveel van snapt nog. Ook hebben ze secties met nieuws, tips en strategieën.
Tegenwoordig hebben ze dus ook een uitgebreide cursus beleggen voor beginners waarin ze je helemaal van A tot Z aan de hand meenemen door alle stappen van het beleggen en ondertussen de belangrijkste termen die je bij het handelen tegenkomt uitgebreid uitleggen. Die cursus beleggen voor beginners bestaat uit 4 lessen en behandelt stap voor stap wat je tegenkomt. Vooral les 2 is erg leuk, omdat je daar veel ziet van hoe het in de praktijk gaat en je dan als het ware een kijkje in de keuken van een belegger krijgt, als je snapt wat ik bedoel.
Trouwens kun je het beleggen als beginner ook live proberen door gewoon een oefenaccount af te sluiten. Maar het kan nooit kwaad om je in te lezen, dus kijk gewoon bij die cursus beleggen voor beginners voor de zekerheid. Ik heb een link naar de homepage toegevoegd voor je en ook een directe link naar de cursus beleggen voor beginners, mocht je die niet kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet zeker of dit je helpt in het vinden naar je antwoord. Maar voor mij was het erg fijn om als eerst een betrouwbare plaats te vinden waar je binaire opties kan verhandelen. Al de verschillende sites en brokers maken het namelijk moeilijk om door de bomen het bos te zien. Voor mij is dit Spectre de meest geschikte handelssite voor binaire opties, omdat deze site je ook helpt met het vinden van mooie trade-setups. Ik zelf kwam bij Spectre na het lezen van een Nederlands artikel op:
https://coinbaas.com/binaire-opties-veilig-betrouwbaar-eerlijk/

Na registratie op dit handelsplatform is er de mogelijkheid om live vele set-ups en tips te bekijken in de grafieken. Zo wordt je op de hoogte gesteld als er een interessante beweging gebeuren. Hierbij staat dan bijvoorbeeld het patroon benoemd en wat dit betekent voor de koersprijs! Erg interessant voor beginnende (binaire optie) handelaren. Je leert erg veel. Ook is er aan de site een gehele gratis Academy verbonden die bedoelt is om de handelaren op de site over een lang termijn winstgevend te laten handelen.