wat is er met SNS-aandelen gebeurt?

Als je aandelen SNS had voordat de bank genationaliseerd wordt, wat is daar dan nu de status van?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Beleggen
1.4K

Het beste antwoord

De waarde ervan is nu nul. Immers, je hebt geinvesteerd in een bijna failliete bank. Dus is het geld om zo te zeggen opgedroogd, de bank heeft het opgemaakt en de aandelen zijn niet meer verhandelbaar. Omdat de staat de bank heeft genationaliseerd is de staat eigenaar van alles. Aandeelhouders zijn nu hun geld kwijt. Er zijn mensen die nu in beroep gaan bij de Raad van State. Wat dat zal opleveren is nog niet te zeggen. ik schat succes laag in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alle aandelen worden automatisch verkocht voor een minimum prijs en verdeeld over de aandeelhouders,

Omdat de overheid SNS over heeft genomen zal het niet mogelijk zijn dat de SNS aandelen verhandelbaar worden