Hoe koop je aandelen in Apple?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de versmarkt op de hoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aandelen tomaat doen het veel beter overigens.

Antwoorden (3)

Een effectenrekening openen bij je bank.
Vervolgens online of telefonisch een aankoop order doorgeven hoeveel aandelen je wilt kopen. Let wel op dat er redelijke aanloopkosten kunnen zijn omdat de stukken in Amerika genoteerd zijn en sommige banken daar hogere provisie voor rekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga eens bij je bank langs om je te laten voorlichten over de voor en nadelen van het handelen in aandelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via een broker zoals www.alex.nl of www.lynx.nl of zoals gezegd via een effectenrekening van je bank.