Is Tiel Utrecht overgenomen door de Goudse? En wat is het postadres van Tiel Utrecht/ de Goudse?

Ik ben op zoek naar het adres waar ik een opzegging voor Tiel Utrecht Top ongevallen heen kan sturen. Op google kan ik geen adres vinden. Wie weet waar ik het naar toe kan sturen? Het gaat dus om een schadeverzekering.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen
9.9K

Antwoorden (1)

ja is overgenomen door de goudse.
Het bedrijf (De Goudse) fuseert in 2001 met Tiel Utrecht Verzekeringen om de marktpositie verder te versterken.
(bron: de goudse)

Contactgegevens:
Bezoekadres
De Goudse
Bouwmeesterplein 1
2801 BX Gouda

Postadres
De Goudse
Postbus 9
2800 MA Gouda

Telefoon, fax en e-mail
E info@goudse.com
T (0182) 544 544*
F (0182) 544 899

Telefoon Zorg
*Voor vragen over uw Goudse Zorgverzekering (ook declaraties) belt u (0900) 369 22 22 (lokaal tarief).

Schade waarbij direct herstel vereist is
Als er sprake is van een schade waarbij direct herstel vereist is, kunt u dag en nacht gebruikmaken van telefoonnummer (0182) 544 775. Aan de hand van een keuzemenu helpen wij u zo snel mogelijk verder.