Degene die heel goedkoop zijn nu en vroeger veel meer waard waren.

Let op niet al je eitjes in 1 bakje gooien. Want als je het bakje laat vallen zijn al je eitjes kapot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aandelen waarvan je denkt dat die in de toekomst geld gaan opleveren. Dat doe je altijd natuurlijk. Crisis of niet. Dan zul je je moeten verdiepen in bedrijven, obligaties, beurzen, etc. Als iemand zou weten welke aandelen je moet kopen zou iedereen ze natuurlijk wel willen en gaat de prijs weer omhoog...:) dat zou ook nog eens handel met voorkennis kunnen zijn wat strafbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is helaas geen handleiding om te kiezen welke aandelen je moet kopen om succesvol te beleggen, maar met logisch en out of the box nadenken kom je al een heel eind. Er zit een enorme groei in de energie markt. Groene energie is hip! En deze bedrijven groeien enorm op de AEX. Een van de leuke markten is bijvoorbeeld de zonne-energie.

Een andere manier om bedrijven/markten te zoeken waar je aandelen kunt kopen is te bepalen in welke tijd we momenteel leven. Op het moment van schrijven is de kredietcrisis langzaam aan het opkrabbelen. Als je dan een beetje gaan brainstormen kom je vanzelf op leuke markten terecht die als eerste gaan profiteren van deze veranderingen. Denk hierbij aan de vacaturemarkt en uitzendbureau’s. Als de economie gaat herstellen zijn dit een van de eerste sectors die weer compleet opbloeit omdat er steeds meer bedrijven op zoek zullen gaan naar nieuw personeel.

Een andere mogelijkheid is AEX aandelen kopen. Dit zijn aandelen waarin je belegt in alle aandelen die anticiperen in de AEX. Het voordeel van deze manier van aandelen kopen is dat je weinig last hebt als er aandelen drastisch kelderen.

Tips Aandelen Kopen

Er zijn veel tips voor aandelen kopen die je verliezen beperken en je winsten maximaliseren. Maar een van de belangrijkste dingen is discipline! Zonder discipline zul je niet ver komen in de beleggingsmarkt en kun je aandelen blijven kopen zonder dat je ook maar 1 cent verdient. Een lijstje van de beste regels waaraan je je moet houden is:
•Discipline.
•Maak een systeem, methode die voor jou werkt en die je kunt uitbouwen.
•Accepteer je verliezen.
•Maximaliseer je winsten en kap je verliezen af.
•Probeer om alle emoties uit te schakelen.
•Beleg niet met geld dat je niet kunt missen.
•Proef, ruik en leef de aandelen markt!
•Doe je research.

Online Aandelen Kopen

Er veel veranderd in de manier van aandelen kopen. Je hebt nu geen tussenpersoon meer nodig bij je bank om aandelen te kopen. Je kunt direct gebruik maken van diverse online aandelen kopen websites. Je hebt websites zoals:
•Mijnbroker.nl
•Plus500.nl
•Alex.nl
•INGSprinters.nl
•Binck.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen bij een opleving van de economie zijn de aandelen over het algemeen lucratief. Koop bedrijven als Arcelor Mittal en Randstad(zijn mijn favorieten). Die zijn vroeg cyclisch en zullen het meeste stijgen en zijn nu goedkoop.
Maar er zijn nl veel meer goedkope aandelen, maar je moet het geld kunnen missen en een lange beleggingshorizon hebben.
Het idee dat je ff gelde verdient zonder er veel vanaf te weten is naief.
Dus verdiep je in aandelen en fondsen en je zult zegevieren...
Maar lig niet wakker als de koersen dalen , want uiteindelijk( met een lange beleggingshorizon) zijn aandelen een goede investering.
Kijk ook naar de toekomstige(voorspelde) winsten en daaruit afgeleid de koers/winstverhouding. Dit is heeeeel belangrijk.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bam, ING, SNS en TomTom.