Prijs Parodontax?

Tot nu toe €2,79 betaald. Nu ineens €3,99. Vlg. Parodontax is hun adviesprijs sinds 2008 €3,99.
De vraag is nu : wie heeft verzonnen de prijs nu te verhogen? Bij AH, Kruidvat en Etos betaal je nu de hoofdprijs.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef het door aan Kassa! Die hebben elke week iets dat opeens duurder is geworden zonder reden.

Het beste antwoord

Even de grens overwippen naar België misschien? Recente prijs bij Delhaize supermarkten € 2,44, was eerder €2,78.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Meestal bepaald de producent de adviesprijs. Het is dan gebruikelijk dat winkels deze prijzen overnemen! Er zit niets anders op dan de hoofdprijs te betalen, of te wachten tot het in de aanbieding is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet je regelmatig even bij de Kruidvat komen, deze hebben vaak een 4-pack parodontax of een 2-pack met mond spoeling of iets dergelijks. Ik sla er dan meteen een paar in!