Kan iemand op dit forum me iets zinnigs vertellen over Arbed LU0006047129 ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen

Antwoorden (2)

ARBED-SCHRAPPING ISIN code : LU0006047129 SRW code : 4000.23 Code stock : ARBB (In aansluiting op het bericht verschenen in de Koerslijst van 04-06-2002) Volgend op de afsluiting op 08-03-2002 van het openbaar bod tot omruiling en op vraag van de vennootschap Arcelor, zullen de gewone aandelen van de vennootschap ARBED van de Eerste markt van Euronext Brussels worden geschrapt op 31-12-2002 na beurs. N.B. : Vanaf 02-01-2003 zullen deze effecten verhandeld kunnen worden op de Markt van de « Openbare Veilingen » van Euronext Brussels.
Misschien heb je hier iets aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arbed, Aciéries Réunies de Burbach-Eich-Dudelange’, was een Luxemburgs staalconcern dat ondertussen deel uitmaakt van het bedrijf ArcelorMittal.