Hoe kom ik er achter of mijn overleden vader aandelen in zijn bezit had

Mijn vader is overleden en hebben zijn woning leeg gehaald.
maar ik kan me nog herinneren dat hij ooit eens aandelen heeft gekocht bij zijn werkgever.
Dit bedrijf was toen niet zo erg groot, maar nu ondertussen wel.
Ik weet niet of hij deze aandelen ooit verzilverd heeft of dat deze ergens zijn en nog steeds op zijn naam staan.

Welke instantie zou dat na kunnen kijken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
3.5K

Antwoorden (4)

Als je weet wie zijn werkgever toen was, zou je die kunnen vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij zijn oude werkgever..
of bij een bank waar je vader zijn salaris werd gestort...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt proberen het bij dat bedrijf zelf na te vragen. Maar je vader kan ze ook nadien verkocht hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door eigen initiatief danwel middels de notaris kun je het persoonlijk aandelenregister van je vader opvragen.
Link heb ik in de bron toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die - neem ik er voor lief bij. Voor mij telt dat ik met mijn antwoord hopenlijk iemand heb geholpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo hoort het een +