Sinds legalisering van deze branche zijn de bedrijven en personen verplicht aangifte te doen. Of dit ook echt gebeurd is natuurlijk de vraag. Overigens lijkt het me dan best interessant belastinginspecteur te zijn. tegenwoordig zijn ze ook verplicht 6% BTW te factureren, vanwege de amusementsector. Kijken of je het kan inboeken en wat je boekhouder ervan vindt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Indirect wel ja.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, die trekken alles af.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
flauw hoor ;-0
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel flauw!
Ja maar omdat het een cash gebeuren is zullen ze echt niet alles opgeven vermoed ik.

Maar in principe zijn ze belasting plichting.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee politici betalen geen belasting.... Daar hebben ze ons voor, het volk...
Maar officieel moeten de prostituees dat doen ja...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kunt de vaststellingsovereenkomst afsluiten, dan heb je helderheid in je fiscale positie als sekswerker
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die betalen hoersubsidie zoals Najib Amhali het zo mooi vetelt haha
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha ja dat stukje ken ik ook. Is leuk.
Ja hoor. Niet allemaal, maar in principe betalen legale prostituees gewoon belasting.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zijn natuurlijk zowel letterlijk alswel figuurlijk inkomsten...

En daar is men gewoon inkomstenbelasting over schuldig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Grinnik, op zoek naar nieuwe baan met minder belastingplicht?

Bij mijn weten moeten die sinds enige jaren echter ook geregistreerd staan en gewoon hun papiertjes (inclusief "aftrekpostjes") indienen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
officieel zullen ze dat wel moeten doen ( net zoals coffeeshops) maar ik denk dat lang niet alles opgegeven wordt hoor, gezien dit erg moeilijk is te controleren.