In welk land hanteren ze een tariefopstap?

Voor mijn scriptie ben ik aan het onderzoeken welk land een tariefopstap heeft. Momenteel kent Nederland één box 2 tarief, namelijk 26,90%. Is iemand bekend of er een land is met meerdere tarieven?

een jaar geleden
1.3K
tinus1969
een jaar geleden
Meerdere tarieven voor wat precies? Inkomstenbelasting heeft immers meerdere schijven/tarieven.
Hansdevries123
een jaar geleden
Nee niet box 1, vraag is box 2.
tinus1969
een jaar geleden
Het hele principe van box2 is typisch Nederlands, dat maakt vergelijken moeilijk.

Antwoorden (1)

Mogelijk zijn dat Finland en Engeland: https://www.duijntax.com/tarieven-belasting-europa/
een jaar geleden