overheid heeft meer letters XD
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij de overheid heet het belasting, bij de maffia heet het afpersing
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De maffia staat in het algemeen boven de overheid. Daarnaast kun je bij de maffia geld lenen ongeacht je inkomen. Wel word hiervoor 130% rente voor gevraagd. De overheid leent geld van jou en koopt banken op om vervolgens nog geld aan je te lenen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze zijn synoniemen van elkaar. JP Balkenende heet eigenlijk Don Corleone. Maarre... niet verder vertellen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De overheid heeft een geweldsmonopolie en de maffia probeert die markt open te breken door een alternatief product op de markt te brengen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens het synoniemenboek is het precies hetzelfde, alleen werkt de overheid op grotere schaal. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het verschil is dat de overheid algemeen geaccepteerd wordt in de wereld. Maar verder werkt het hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zie het verschil niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De maffia is een georganiseerde bende
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De maffia werkt uit het zicht en de Regering in het zicht. Het systeem blijft het zelfde namelijk mensen onder druk zetten.