Krijg je altijd belasting terug met een bijstandsuitkering?

Krijg momenteel al 3 jaar een bijstandsuitkering. Het eerste jaar kreeg ik het bedrag terug wat op het jaaropgave staat achter loonheffing. Vorig jaar en dit jaar staat er dat ik niks terugkrijg. Op de jaaropgave staat er bij loonheffing wel een bedrag. Kan dit kloppen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Ja dat klopt waarom zo je geld moeten terug krijgen in de bijstand wordt een goede aangifte gedaan en als je dus geen ander inkomen hebt is dat precies wat betaald moet worden en krijg je niets terug of hoef je ook niet te betale
Je jaaropgave is geen aangifte met je jaaropgave kan je aangifte doen bij de belastingdienst
Toegevoegd op 01 maart 2019 14:10: tekst
ronron1212