Is mijn moeder (60& met pensioen) woont bij mij (koophuis) mijn (ik 34 alleenstaand) fiscale partner?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
ronron1212
6 jaar geleden
Hoe zo is je moeder met pensioen dat kan nog niet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ze is eerder gestopt met werken en neemt nu al haar pensioen op.
ronron1212
6 jaar geleden
Dat is nieuw nu al op je 60 ste je pensioen opnemen
gvrox
6 jaar geleden
@ronron1212 waarom zou dat niet kunnen ? Het is uiteraard wel minder.
ronron1212
6 jaar geleden
Op je 60 ste daar ben ik de laatste jaren niet meer van gehoord dat is 7 jaar eerder.
@gvrox
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op de website van de belastingdienst staat onder andere dit. ....."Woont u samen met uw eigen kind of met 1 van uw ouders? Dan kunt u alleen maar fiscale partners zijn met deze persoon als u op 31 december van het jaar ervoor allebei 27 jaar of ouder was." Zijn wij dan fiscale partners?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk niet, omdat jullie niet getrouwd zijn, en jullie geen minderjarige kinderen verzorgen. maar de enige manier om dat zeker te weten is door de informatie van de belastingdienst exact te lezen.
6 jaar geleden
tinus1969
6 jaar geleden
Vanwaar de min?