de eerste 2 maanden werk ik bij mijn oude werkgever,daarna ga ik naar een andere ,hoe voorkom ik dat er teveel heffingskorting wordt berekend?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
ronron1212
6 jaar geleden
als je gewoon bij beide werkgever je loonheffingskorting op ja staat is er niets aan de hand.

Antwoorden (1)

Dat is helemaal geen probleem. Het zou pas een aandachtspunt worden als je gedurende een bepaalde periode bij beide werkgevers tegelijk werkt, dan moet je nl. voorkomen dat beide werkgevers heffingskorting inhouden. Als je echter overstapt van werkgever zoals je aangeeft, is er niets aan de hand. De werkgevers houden heffingskorting in voor dat deel van het jaar dat je er werkzaam bent.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Heffingskorting wordt niet ingehouden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik bedoel loonheffingskorting
ronron1212
6 jaar geleden
De loonheffingskorting wordt niet ingehouden maar verrekend
fisbel
6 jaar geleden
De loonheffingskorting wordt toegepast. (of niet)