Moet je ook in België aangifte doen voor studietoelage?

Toegevoegd na 1 minuut:
Moet ik dus aangeven bij de belasting hoeveel studietoelage ik heb gekregen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
jc54
6 jaar geleden
Een beetje vaag. Studeer je in België, woon je in België, krijg je studietoelage vanuit België?????
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik woon in België, studeer en krijg studietoelage van België. Moeten mij ouders aangifte doen hoeveel bedrag ik heb gekregen?

Het beste antwoord

Uit ervaringen met eigen kinderen kan ik zeggen dit dit in het geheel niet moet.Dus nee in België moet dit niet.