Ja.

Omdat mijn oorspronkelijke antwoord fout was, heb ik dit verwijderd. Ik heb bij onderstaand antwoord dankbaar gebruik gemaakt van de rekengegevens die Fisbel in een reactie op mijn oorspronkelijk foute antwoord had gegeven. Uitgaand van eur 30421.- fiscaal loon ("jaaropgaveloon"):

"Jaaropgave:
Loon: € 30421 - inkomen uit werk
€ 6665 - Ingehouden belasting

We laten nu even het belastingprogramma erop los. Uitkomst:

Te betalen belasting:
€ 2959 inkomstenbelasting en € 8563 premies is samen € 11.522 te betalen belasting.

In mindering komen de heffingskortingen van € 1736 algemene heffingskorting en € 3103 arbeidskorting ( u leest dit goed - een loei van een arbeidskorting)
Samen €4839 heffingskorting die in mindering komt op de €11,522

Te betalen derhalve: € 6683

Er is ingehouden €6665. Er zou dus € 18 te betalen zijn, maar dit bedrag is lager dan de aanslaggrens van € 45. En hoeft dus niet te worden betaald. Er volgt een nihilaanslag van € 0.

N.B: als er geen aangifteplicht is KAN er aangifte worden gedaan, maar zal er geen belastingteruggave volgen, noch een te betalen bedrag. "

Tot zover de tekst van Fisbel.

Ik heb hetzelfde fiscale loon ook nog eens ingegeven in http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/brutonetto (feitelijk niet juist want dit programma gaat uit van het brutoloon maar als er geen inhoudingen of fiscale bijtellingen op dat brutoloon zitten, is het gelijk aan het fiscale loon).
Ingevoerd: witte tabel, loonheffingstijdvak van een jaar en loonheffingskorting op ja. Jaar 2016.

Dit programma ('je kunt geen rechten ontlenen aan deze berekening' ) komt op een loonheffing van eur 6681-. Dat scheelt eur 16.- met het bedrag dat op jouw loon is ingehouden, maar dat leidt niet tot een aanslag (zie info Fisbel hierboven). Loonwijzer heeft rekening gehouden met een inkomensafhankelijke arbeidskorting van eur 3103.-, heffingskortingen van eur 2242.- en een afbouw van de heffingskorting van eur 505.-
(Dus per saldo heffingskortingen eur 2242.- -/- eur 505.- = eur 1737.-)

Vergelijk deze cijfers met de bovenstaande, dan moet het nu dubbel overtuigend zijn dat genoeg belasting is ingehouden :-)
Computoon