Kan ik mijn definitieve inkomstenbelasting 2010 nog wijzigen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Waarom zou je die willen wijzigen? Het kan overigens niet meer.

Antwoorden (1)

Nee, dat is nu definitief te laat. Voor 01-01-2016 had je nog een "verzoek om ambtshalve vermindering" kunnen indienen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Het werkt ook de andere kant in: als het gaat om inkomsten in of vanuit Nederland dan kan de Belastingdienst na 5 jaar (dus na 31-12-2015 over 2010) ook geen navorderingsaanslag meer sturen als later blijkt dat inkomsten van dat jaar toen verzwegen waren.
Computoon