ik heb sinds januari 2014 geen eigen onderneming meer maar krijg wel weer een voorlopige aanslag ban de belasting dienst, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voorlopige aanslagen zijn gebaseerd op gegevens van 2014 of eerdere jaren. Als u zeer weet dat u geen onderneming meer had in 2015, kunt u uw voorlopige aanslag op dit punt aanpassen met een wijziging voorlopige aanslag.
fisbel