Waar vind ik mijn BTW identificatienummer als belg die nog geen belastingsbrief heeft?

Ik heb iets besteld van buiten de EU, nu ligt mijn pakketje als enkele dagen bij de douane en krijg ik vandaag een brief aan dat ik er een factuur etc van moet sturen. Allemaal geen probleem, maar ze vragen ook mijn btw identificatienummer. Ik ben nog maar net 18 en ben nog schoolgaande, hierdoor heb ik dus nog nooit een belastingsbrief gehad (ik veronderstel dat ik de btw nummer daar anders op zou terugvinden).

Is er een andere manier om deze te vinden? En heb ik er zelfs al een?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Merkwaardig dat ze dit jouw vragen. Je bent namelijk de ontvanger van het pakket.

Wat ze nodig hebben is de factuur van de leverancier. Daarop staat ZIJN btw-nummer, dat hoort althans zo te zijn. Verder staan jouw gegevens als ontvanger erop. Maar een particuliere consument heeft uiteraard geen btw-nummer.

Toegevoegd na 21 seconden:
Jouw mz jou
Computoon