Ja, als ze niet op de een of andere manier vergoed worden.

Maar veel heb je waarschijnlijk niet aan die aftrekbaarheid voor de inkomstenbelasting. Er is namelijk een (hoog) drempelbedrag waar je overheen moet. Haal je dat niet, dan heeft de aftrek geen invloed.
Computoon
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
klopt, helaas.
fisbel
8 jaar geleden
Bij een (gezamenlijk) inkomen tot circa € 40.000 is de drempel 1,65% Als er ook andere kosten zijn kan het best zijn dat de drempel wordt gehaald. Vervoerskosten en de meeste andere kosten die aftrekbaar zijn worden ook nog eens vermenigvuldigd met 1,4 bij een (gezamenlijk) inkomen onder ca. € 33.000 a € 34.000 De vermenigvuldigingsfactor is zelfs 2,13 bij AOW-gerechtigden met een inkomen onder modaal. 1 dieet of veel vervoerskosten of aftrek kleding en beddengoed en je zit zomaar op de grens.
Wouter2011
8 jaar geleden
Beste Computoon en Fisbel, dank!