Kan ik mijn belasting aangifte van de afgelopen drie kalenderjaren ergens opvragen?

ik heb mijn aangifte van afgelopen drie kalenderjaren nodig en kan deze zo snel thuis niet terugvinden. Kan ik deze alsnog opvragen?

gr

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou het zelfde antwoord geven als fisbel. De belastingdienst, iedereen vraagt het aan hun en daarom hebben zij het heel druk.

Antwoorden (1)

De vooringevulde aangiften 2013 en 2014 zijn nog beschikbaar. Als u niets hebt gewijzigd in de vooringevulde gegevens, is in feite uw aangifte 2013 en 2014 nog beschikbaar / in te zien. U downloadt het aangifteprogramma en u kiest de optie van vooringevulde gegevens.

Als het IBD.bestandje nog wel op uw computer staat, kunt u het aangifteprogramma van dat jaar opnieuw downloaden en bekijken. Via de knop ‘Open bestand’ kunt u de bewaarde aangifte openen.

Als u het automatisch opgeslagen bestand hebt verwijderd, kunt u uw eerder verzonden aangifte niet meer bekijken. Misschien hebt u uw aangifte destijds geprint. Hierop staat ook alle informatie die u nodig hebt.

Als er niets meer te vinden is, kunt u een kopie van uw aangifte schriftelijk opvragen bij uw eigen belastingkantoor.
fisbel