heeft iemand die nog geen 18 is een 'tax number'?

zelf ben ik 17 en heb PayPal gemaakt, maar ik moet mijn tax number invullen bij clickworker om betalingen te ontvangen. (ja ik weet dat het officieel pas mag als je 18 bent, maar ik las dat veel mensen het toch doen en dus probeer ik het ook)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ItisILeClerc
9 jaar geleden
bedankt voor het maken van Paypal, nu kunnen we weer vooruit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
haha had het iets anders moeten beschrijven. PayPal account*

Het beste antwoord

Ja hoor,
en het staat in je paspoort, direct onder je lengte

Toegevoegd na 4 minuten:
of in nieuwere modellen direct naast je geboortedatum
in afbeelding 123456782
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (1)

Als je uw burgerservicenummer bedoelt, dat staat in uw paspoort. Het is beslist geen taxnumber!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het inkomen minderjarige valt onder het inkomen van de ouders. Maar zelfs in die situatie zal het sofinummer van de minderjarige invult dienen te worden. In Nederland is het burgerservicenummer ook het sofinummer, dus in sommige gevallen het taxnummer. Wel dien je te beseffen, dat de paypal een USA systeem is, die valt onder de regels van de USA.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is niet waar, dat het inkomen van een minderjarige onder het inkomen valt van de ouders. Bovendien spreken we niet meer van een sofinummer.