BTW terug vragen in buitenland wordt dit gemeld aan Nederlandse belastingdienst?

Ik kom er zojuist achter dat in Thailand de Sony A7R erg goedkoop aangeboden wordt. Nu kan je daar ook je belasting (VAT) terug vragen als je aan alle voorwaarden voldoet.

Vraag: Maar wanneer ik dat doe bij de douane in Thailand, wordt dit dan ook
gemeld bij de belastingdienst in Nederland?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Btw terugvragen uit niet-EU-landen
Lees voor

Hebt u btw of een vergelijkbare belasting betaald in een niet-EU-land? En gebruikt u de goederen of diensten voor uw bedrijfsactiviteiten? Vraag dan bij de buitenlandse belastingdienst of en zo ja, hoe u de btw terug kunt vragen

Als Particulier kun u niets terugvragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee maar je zult het wel in Nederland moeten invoeren. Daar moet vervolgens de geldende heffing weer voor betalen.