welke cursussen zijn aftrekbaar voor de belasting?

moet herhalingscursus heftruck doen maar ben momenteel werkloos..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

De bron heeft het mooi op een rijtje gezet. Belangrijkste hierbij lijkt mij echter dat de cursus minder dan 500 euro kost, dus tenzij je er meerdere doet, is het niet aftrekbaar.

Toegevoegd na 53 seconden:
En nog een bron van de belastingdienst, als 'bewijs'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fisbel
10 jaar geleden
@vmsw:
De drempel is vanaf 2013 - € 250
Staat vermeld in de 2e link van de Belastingdienst De herhalingscursus is noodzakelijk om weer werk vinden of te behouden. Dus zonder meer aftrekbaar.