Wanneer ontvang ik de jaaropgave van het bedrijf waar ik in 2009 stage heb gelopen?

zo krijg ik het geld terug via een t formulier wat ik toendertijd heb ingeleverd. het is nu eind januari en heb nog steeds niets ontvangen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom bel je ze niet even op, dan weet je het.

Antwoorden (6)

Normaal ergens in januari 2010
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nog niets ontvangen hebt kun je altijd even contact opnemen met je ex-stagebedrijf. Zij kunnen je vertellen wanneer je je jaaropgaaf krijgt.

Ervan uitgaande natuurlijk dat je wit betaald hebt gekregen, helaas is dat lang niet altijd zo bij stages.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste werkgevers geven de jaaropgave in januari of februari. In een uitzonderlijk geval pas in maart.

Dus nog even afwachten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaal gesproken met de 2e loonperiode ofwel februari
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal is dit eind januari of begin februari
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor 1 februari moeten alle bedrijven hun loonstaten electronisch naar de fiscus verzenden. Dus normaliter krijg je voor 1 februari ook de jaaropgaaf. Dit is een wettelijke verplichting. Heb je niets ontvangen medio februari 2010 dan neem contact met het bedrijf op. Als je via Digid je aangifte vanaf 1 maart 2010 download vanaf de website van de belastingdienst staan de loongegevens ingevuld op de aangifte inkomstenbelasting