termijn van 6 weken verlopen voor bezwaar tegen woz.zijn er nog mogelijkheden?

door omstandigheden vergeten te teageren...

Toegevoegd na 12 minuten:
moet natuurlijk reageren zijn...

Toegevoegd na 13 minuten:
moet natuurlijk reageren zijn...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Indien er één eigenaar van een woning is, dient de waarde met minimaal 20% te hoog zijn waardoor u alsnog om ambtshalve vermindering kunt verzoeken. Daarnaast zijn er nog extra mogelijkheden indien er meerdere eigenaren bij uw woning betrokken zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
fisbel
11 jaar geleden
De twee negatieve beooordelingen zijn niet terecht. U heeft het juiste antwoord gegeven. Wel is de kans (veel) kleiner dat een bezwaar ambtshalve vermindering aanslag wordt gehonoreerd. Zelf kreeg ik een afwijzing na het indienen van een bezwaar ambtshalve vermindering aanslag.
Het jaar daarop weer geprobeerd, nu binnen de zeswekentermijn. Bezwaar toegewezen met aanzienlijke vermindering WOZ-waarde. ----------------------------------------------------------------------------------- Het juiste antwoord:
Kan ik na 6 weken na ontvangst WOZ-beschikking nog bezwaar indienen.
Er is een mogelijkheid tot ambtshalve vermindering echter dient de WOZ-waarde dan minimaal 20% te hoog te zijn.

Andere antwoorden (1)

Mocht u bezwaar willen maken, let dan wel goed op de termijn daarvoor! U kunt tot zes weken na dagtekening van de WOZ-beschikking een bezwaarschrift indienen. Bent u te laat? Dan staat de WOZ-waarde voor een jaar vast en moet u op de volgende beschikking wachten.
Er is dus geen mogelijkheid na de termijn van 6 weken alsnog bezwaar te maken.