Wat vul ik in bij de begrippen loon en bij loonheffing op mijn jaaropgave 2007?

Op mijn jaaropgave staan oa de begrippen loon loonheffingen
en loon zorgverzekeringswet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
fisbel
11 jaar geleden
Loon Zorgverzekeringswet: dit bedrag heb je nodig als er ziektekostenaftrek is. En ook als er overige inkomsten zijn - inkomen niet in dienstverband verworven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dirk, invullen van de jaaropgave 2007 of van de aangifte inkomstenbelasting 2007?

Het beste antwoord

Kort gezegd het bedrag dat na loon loonheffingen komt, is hetgeen dat je invult op jaaropgave als loon. Over het algemeen is dit ook het hoogste bedrag op je overzicht, misschien een extra ezelsbruggetje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, hier had ik echt iets aan.

Andere antwoorden (2)

Het begrip loon is je bruto loon en loonheffing de loonbelasting die daarop is ingehouden.

Dit kun je eenvoudig terugvinden op je jaaropgave. Voor allerlei antwoorden op vragen mbt. een aangifte die je vermoed ik wilt doen om belasting terug te vragen kun je eenvoudig vinden op:
11 jaar geleden
Klopt, het hoogste bedrag is het loon dat ingevuld moet worden, loonheffing spreekt voor zich en arbeidskorting ook. Deze wordt trouwen automatisch berekend tijdens de aangifte bij heffingskortingen. Zorg wel dat je aangifte ruim voor 31-12 binnen is bij de belastingdienst.