wanneer stort belasting geld terug van zorgtoeslag terug?

ik heb een brief gekregen van de belasting dat ik van een heel jaar zorgtoeslag terug krijg, nu is alleen mijn vraag of dat meteen volgende week op mijn rekening komt of pas in juli bij de belasting teruggave.
hoop dat jullie mij hier antwoord op kunnen geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Zorg toeslag is een andere afdeling van de belastingdienst, de zgn. Toeslagen afdeling en zal daarom ook niet met de andere teruggave gestort worden. Mijn ervaring is dat je na het ontvangen van de brief binnen een week het geld hebt. Dus zet de tassen om te shoppen maar vast klaar ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke top! dank je voor je antwoord!
haha dat word inderdaad shoppen volgende week! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Klopt,je hebt het snel op je rekening als je eenmaal bericht hebt gehad hierover.