iemand ervaring met www.aangiftesite.nl?

Ik moet mijn belastingaangifte invullen. Iemand ervaring met http://www.aangiftesite.nl?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Nee. hier heb ik geen ervaring mee. Gezien het feit dat ze nog geen jaar bestaan, zou ik huiverig zijn hier gebruik van te maken. Tevens zijn de aangifte software pakketjes van de belastingdienst zo makkelijk te gebruiken, dat ik mijn aangifte eigenlijk niet zo snel zou uitbesteden aan derden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee. Op de site van de belastingdienst kun je alle belangrijke informatie vinden, dus lijkt mij deze site overbodig. Je download je aangifte over bijvoorbeeld 2011 en daar krijg je als je de vraagtekens gebruikt alle antwoorden. Als je dan nog vragen hebt kun je in je familie of kennissenkring nog rondkijken of iemand je wil helpen. Ook de vakbond heeft bekwame mensen die je kunnen helpen. Wacht nog wel even op de jaaropgaven, die komen begin 2012.
12 jaar geleden
Veel aangiften zijn aangiften zonder enige aftrekpost. De VIA - vooringevulde aangifte downloaden, gegevens checken zoals inkomen en heffingskortingen en daarna versturen is het enige werk dat dan gedaan moet worden. Geen werk dus eigenlijk.

Als er hypotheekrenteaftrek is: de WOZ-waarde checken, betaalde hypotheekrente invullen.
Bij aftrek specifieke zorgkosten is enige kennis van deze aftrekpost wel handig. Hoewel men ook ver komt door steeds op het vraagteken te klikken.

En wat vermeldt aangiftesite.nl bij AANGIFTE 2011 tav deze twee aftrekposten:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas feugiat consequat diam. Maecenas metus.
Ik heb het even nagekeken op Wikipedia: Deze en soortgelijke teksten zijn een vorm van pseudo-Latijn: ze lijken op het eerste gezicht origineel Latijn te zijn, maar hebben in werkelijkheid volstrekt geen betekenis. Worden door drukkers gebruikt om te testen of het lettertype e.d. wel goed overkomt.

Stel je voor dat door zinvolle informatie een potentiële klant gaat denken: dat kan ik zelf wel! Weg je winst.
fisbel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Fisbel, dank dat je met jou melding ons op een fout op de site wees. De pagina is vandaag even offline, maar zal z.s.m. met de juiste tekst weer live gaan.