Hoeveel stage vergoeding krijg ik netto ongeveer ?

Ik loop momenteel stage bij een bedrijf. Ik ben een HBO student en ik krijg 300 euro (bruto) stagevergoeding per maand. Kan iemand een indicatie geven hoeveel dit netto zal zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor de belasting gaat er ongeveer een derde af, dus dan blijft er ongeveer 200 euro over. Of bedoel je wat anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou Vans geen recht hebben op de € 1.987 aan algemene heffingskorting?
Hierop wordt geen belasting ingehouden, mits het je enige inkomen uit arbeid is.

Als HBO-student moet je eigenlijk zelf in staat zijn antwoord op dit soort vragen te krijgen.