Wanneer ontvang je de teruggaaf over 2010. Heb deze 21 maart al verstuurd maar nog geen bericht gekregen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kan ik de belastingdiesnt daarover bellen? Kunnen zij dan een datum noemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

uiterlijk 1 juli kun je ervan uitgaan dat je bericht hebt.
Maar ga aub Niet bellen, want je wordt van het kastje naar de muur gestuurt en raakt erg gefrustreerd tijdens z'n gesprek, en een datum krijg je zeker niet, want ze pinnen zich nergens op vast, geloof me, mss een uiterste datum. wat mij betreft het motto:

We kunnen het niet makkelijker maken,
wel moeilijker......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou ze inderdaad zeker even bellen.
Als het gaat om geld teruggeven zijn ze altijd makkelijker dan geld krijgen, dan zijn ze ineens héél snel! :P
Ze kunnen bij de BD geen datum noemen, maar meestal wel een termijn. Als die verstreken is; opnieuw bellen. Soms moet je ze even achter de vodden zitten.
Bij ons duurde het ook lang; afgelopen week pas ontvangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de meeste gevallen wordt het geld voor 1 juli op je rekening gestort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even geduld nog. Ik heb mijn opgaaf op 11 maart ingestuurd. Afgelopen vrijdag had ik schriftelijk bericht en afgelopen maandag stond het geld op mijn rekening.