Wie kan ons helpen om de belastingaangifte in te vullen?

Ik werk zelf in Nederland en woon in Belgie. Kan iemand mij een telnr of een adres geven in Antwerpen die me kan helpen om de belastingaangifte in te vullen. Om eerlijk te zeggen begrijp ik helemaal niks van die codes. Groetjes

Toegevoegd na 2 dagen:
Het gaat om een Belgische belastingaangifte.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

http://www.qlik.be/regio-antwerpen-prov/branche-assurantietussenpersonen-verzekeringstussenpersonen.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinds mijn vader met pensioen is doet hij dit voor andere mensen in zijn omgeving. (heeft bij de belastingdienst gewerkt)

Je zou hem kunnen bellen om te vragen of hij je zou kunnen helpen.
Mijn vader woont alleen wel in Zeist, maar mocht hij tijd over hebben dan wil hij dit mischien wel doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt toch de belastingaangifte-programma downloaden op www.belastingdienst.nl.

Ik vind hem wel erg begrijpelijk, maar weet niet hoever jouw kennis gaat.